Asarumsdamer

The future belongs to those who believe in their dreams and goals

Fredag

Kategori: Allmänt

Hej på er! :)
 
Så var det fredag igen, underbart!! Just nu borde jag plugga till en kommande tenta men jag skriver hellre här på bloggen. Min lillebror undrade vad jag skulle göra idag, mitt svar blev, utan att ens tänka, BLOGGA. Jag lever för bloggen, jag är typ den nya Kenza eller Blondinbella, fast lite mer sportig. Kan snart sluta plugga på högskolan och börja blogga på heltid istället, lägga upp träningsoutfits (AIF-dressen varje dag), matbilder m.m. Hade väl varit kul? ;)
 
Tänk om det hade varit så på riktigt? För riktigt så är det ju inte ;) haha
 
Igår var det dags för veckans sista träning, vi hade två nya spelare som var med och tränade, Linda och Anja. Två duktiga tjejer som påminner om några andra tjejer från laget. Man kan nästan tro att Linda och Frida Olsson är twins och att Anja, Anna och Julia är trillingar.
Inga nya spelare men några helt nya namn från Jonas och Hjelmen alltså. Jag trodde att dom hade lärt sig alla namnen nu, men tydligen inte. Dyker upp nya namn hela tiden ;) 
 
Imorgon är det dags för en spännande match hemma mot Stattena, matchen startar kl 14,00. Välkomna! :)
 
 

Kommentarer

  • Mats säger:

    Kenza, Blondinbella och övriga bloggar kan slänga sig i väggen. Denna är klart bäst!!

    2015-05-22 | 18:39:39

Kommentera inlägget här: