Asarumsdamer

The future belongs to those who believe in their dreams and goals

Hallo från Ischgl/Österrike

Kategori: Allmänt

Här kommer en lite framtvingad uppdatering ifrån Ischgl. Är inte den bäste till att skriva så ni får ta det som det blir!

Men som sagt jag packade en alldeles för full resväska och begav mig till Köpenhamns flygplats Kastrup i början av december. En lagom nervös Elin och jag tror en ännu mer nervös mamma Åsa...;) men jag och 5 andra förväntansfulla kom ner efter en turbulent taxiresa. Ischgl vi är framme!!!

Som ni nu har förstått så har jag ägnat mig åt lite andra saker än att spela fotboll! Jag arbetar här nere som servitris, så jag serverar en fyrarättersmeny på kvällarna och håller igång frukostbuffén på morgonen. Men såklart så åker jag en massa skidor i mestadels strålande solsken! :D visst så får vi in en del afterski mellan alla jobbpass och skidåkning!

Allt som allt så har jag det mega fett här nere, men allt har ett slut också. Så jag har börjat min egna lilla nedräkning, här på bloggen har ni nedräkning till seriestarten. Jag har tills den 17, för då sätter jag mig på planet hem och seden vidare hem mot älskade Falkvik! Men tills dess hade gött! Och tjejer se till att köra över Halmia på lördag!

På återseende / Elin Hulda Andersson #24

 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: