Asarumsdamer

The future belongs to those who believe in their dreams and goals

ELIN VAUGHAN

Kategori: Allmänt

Elin Vaughan, 15år, startade sin karriär i Kallinge SK när hon var 6 som mittback. Vid 9 års ålder insåg hon att det är mellan stolparna hon ska vara och där står hon kvar. Inför säsongen 2015 gick hon till Nättraby GoIF och fick prova på spelet i Div.1. Elin har varit på Elitlägret med Blekingelaget och spelat Cup Kommunal med F99. I år har hon skrivit på för Asarums IF och vi vill att ni ska lära känna henne!


 

Berätta, vem är du med tre ord?
Lojal, snäll och social

Hur kommer det sig att det blev Asarums IF?
Stefan ringde mig och frågade om jag ville komma och spela. Då jag spelade divison 3 i Nättraby och här blev erbjuden minst divison 2 spel kände jag att det var ett steg för mig att ta för min egna utvecklings skull!

Nu har du varit här ett tag - hur tycker du att det känns?
Jag tycker att det känns jättebra! Alla tjejer är väldigt goa och tränarna är jättebra.

Vad tror du att du kommer bidra med i Asarum?
Jag tror att jag kan bidra med positiv inställning och att vara en god lagkamrat

Vad gör du när du inte spelar fotboll?
När jag inte spelar fotboll umgås jag med kompisar, spelar innebandy och pluggar

Fem snabba med Elin
Pizza eller Pastasallad? Pizza
Högklackat eller Joggingskor? Joggingskor
Styrka eller Intervall? Styrka
Pop eller Schlager? Pop
Film eller Serie? Serie


Tack Elin och Välkommen till Blekinges bästa damlag

 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: