Asarumsdamer

The future belongs to those who believe in their dreams and goals

Torsdag

Kategori: Allmänt

Dagen innan match och vi körde en lättare träning med fokus på omställningar. 
Uppvärmningsövningen var lite lätt förvirrande och det blev lite oklart emellanåt! Stefan skrek omställning och vi ställde om, fast på fel boll.. Han skrek omställning igen och vi ställde om mot hans boll denna gången - då menade han tydligen den andra bollen?! 


Någon kom med nya Nike-skor till träningen idag, kan ni gissa vem? ;) 


Efter träningen blev det streching - "det känns som att jag har en bristning här i triceps!!" Träningsvärken från i måndags sitter fortfarande i! 


I duschen hade vi sällskap av en liten groda, Jennie försökte dränka den eller spola tillbaka den ner i avloppet men kompisen ville inte ge sig av - kul med sällskap (?!)

Xoxo




Kommentarer

  • Stefan säger:

    Angående den snurriga omställning övningen så tar jag det på mig. Jag var otydlig!
    Ni ska inte bry er om vad jag säger utan vad jag menar;)

    2016-02-18 | 22:17:21

Kommentera inlägget här: