Asarumsdamer

The future belongs to those who believe in their dreams and goals

TT

Kategori: Allmänt

Torsdagsträning! 
Övning inför helgen där vårt anfallsspel förmodligen kommer sättas på prov. Det vankas Svensk fastighetsförmedling cup där lagen har en bonusstraff för varje divisionsskillnad. 

Innan träningen fick vi oss ett gott skratt. 22/3-16 stod på ett papper vi skulle fylla i om vilken mat vi ätit under dagen till SISU. Emma Magnusson funderar på dels när den 22/3 är och dels vad 16 står för.. Ska vi lämna in det kl 16?? Hahah god tanke men nej. Otydligt skrivet på lappen. Till nästa gång - skriv 2016 om det är det ni menar , okej?!? ;) 

Efter träningen, när vi fyllde i lappen, brast Hanna A ut; 
"asså Elin!! Jag åt sån god räkbomb idag till lunch!! Men.. Det kan jag ju inte skriva.. Jag skriver att jag åt räksallad istället!" Hoppas bomben eller jag menar salladen var god Hanna ;) 

Kommentarer

  • Stefan säger:

    Ha ha, skarpa diskussioner:)

    2016-03-10 | 22:17:45

Kommentera inlägget här: